Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 22.11.2016 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Hifihuone Oy, y-tunnus 1857230-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.hifihuone.fi ostoskorin kautta.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tuotekohtainen toimitusaika ilmoitetaan verkkokaupan tuotesivulla. Toimitusajat ovat arvioita. Olemme sinuun yhteydessä, jos toimitusaika poikkeaa arviosta.

Tilausvahvistus

Lähetämme tilauksen jälkeen sähköpostitse tilausvahvistuksen. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön, jos olet rekisteröitynyt käyttäjäksi.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden mahdolliset toimituskulut maksetaan pääsääntöisesti tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa yleisimmillä suomalaisilla verkkomaksuilla ja maksukorteilla. Maksaminen tapahtuu Checkout Finland Oy:n sivuston kautta.

Osa verkkokaupan tuotteista on ns. palvelutuotteita, joiden osalta otamme yhteyttä tilaajaan sopiaksemme tilauksen yksityiskohdista ja maksutavasta.

——————–

Checkout Finland

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Checkout Finland Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Checkout Finland Oy:llä:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Checkout Finland Oy, y-tunnus 2196606-6
Varastokatu 3A
33100 Tampere
Puhelin: 0800-552010 (0,00€/min) ark klo 9-17
www.checkout.fi

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Checkout Finland Oy (2196606-6) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

——————–

Svea Ekonomi Webpay

Lasku sekä pinssit

Svea Ekonomi Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan vähintään 14 päivän maksuajalla. Valitessasi maksutavaksi Svea Laskun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pinssit osoitteessa www.svea.fi/pins. Huomioithan seuraavat asiat:

Kun valitset vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” tarkistamme luottotietosi henkilötunnustasi vastaan.

Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä tai mikäli käytät ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu antamaasi toimitusosoitteeseen. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksumuistutuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

Laskun muuttaminen luotoksi

Sinulla on mahdollisuus muuttaa lasku luotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löydät luoton tarkemmat luottoehdot. Voit tehdä lisäostoksia aina, kun Sinulla on luottorajaa jäljellä ja maksaa ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

Luoton voit maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Erämaksu sekä pinssit

Svea Ekonomi Webpay (myöhemmin Svea) tarjoaa sinulle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Valitessasi maksutavaksi Svea Erämaksun, saat ostoksistasi pinssejä. Käy rekisteröimässä pinssit osoitteessawww.svea.fi/pins.

Voit maksaa ostoksesi luotolla osissa, kun olet hyväksynyt luotonmyöntökriteerit ja täyttänyt henkilötunnuksesi kassalla. Käyttäessäsi ns. vahvaa tunnistautumista verkkopankkitunnuksillasi (TUPAS), ostoksiesi toimitus tapahtuu haluamaasi toimitusosoitteeseen, muussa tapauksessa ostokset toimitetaan Väestörekisteristä löytyvään osoitteeseesi.

Luottoajan valitset sinulle parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että maksat vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voit maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

Saat kotiisi luottosopimuksen (2 kappaletta) joista Sinun tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla saat myös luoton tarkemmat ehdot, jotka allekirjoituksellasi hyväksyt.
Luottoosi liittyen voit aina ottaa yhteyttä asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3330 tai asiakasinfo@svea.fi.

Mikäli maksut jäävät maksamatta, emmekä ole saaneet yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saat asiakaspalvelustamme. Lue tarkemmat ehdot tästä. Tutustu etukäteen luottoehtoihin sekä vakiomuotoisiin eurooppalaisiin kuluttajaluottotietoihin edellä olevan linkin kautta. Tallenna ja/tai tulosta nämä ehdot itsellesi.

Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saat kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai luottosopimuksestamme, jonka löydät osoitteesta www.sveawebpay.fi/tiliehdot. Svea noudattaa henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta.

Yhteystiedot

Svea Ekonomi Ab, filial i Finland
Webpay
Mechelininkatu 1a
00180 Helsinki

09 4242 3092
webpay@svea.fi
www.sveawebpay.fi

————-

Ennakkomaksu

Lähetämme tuotteet, kun maksu on suoritettu. Emme toimita tuotteita jälkivaatimuksella tai postiennakolla.

Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan, kun maksu on suoritettu. Jos maksutapana on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa, jos maksu on suorittamatta.

Toimitusaika

Lähetämme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Tilauksen käsittelyaika on maksutavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Tämä aika lisätään tuotekohtaiseen toimitusaika-arvioon, joka on nähtävissä verkkokaupan tuotesivuilla.

EU-alueelle toimitamme tilauksen Postin ja sen yhteistyökumppaneiden välityksellä. Ota yhteyttä osoitteeseen info@hifihuone.fi, mikäli haluat toimituksen Suomen ulkopuolelle.

Toimitustapa ja toimituskulut

Emme peri toimituskuluja yli 100€ arvoisista tilauksista. 100€ tai alle sen arvoisista tilauksista perimme toimituskulut voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Näet toimituskulut ostoskorissa valittuasi maksu- ja toimitustavan.

Toimitamme tilaukset pakettina tai Matkahuollon rahtipussina. Lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

Mikäli haluat toimituksen jakorahtina kotiisi, lisätään erilliskäsiteltävän paketin maksu voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

Palautusosoite:
Hifihuone Oy
Hatanpään valtatie 11
33100 Tampere
+358 3 2130750

Palautuslähetyksessä on käytettävä asiakasnumeroitamme, jotka ovat

Matkahuolto-lähetyksissä 1830308
Posti-lähetyksissä 638278

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautusummasta vähennetään toimituskulut asiakkaalta Hifihuoneelle.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen info@hifihuone.fi tai postitse:

Hifihuone Oy
Hatanpään valtatie 11
33100 Tampere
+358 3 2130750

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut Matkahuollossa tai Postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiöön.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Hifihuone Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Pin It on Pinterest